tiistai 29. huhtikuuta 2014

heihei Sorocaba!

Viime päivät olen haalinut brasilialaisia esineitä,
istunut katselemassa auringonlaskua tavallista pidempään,
selaillut kuvia mitä täällä ollessa on tullut räpsittyä,
käynyt lempiravintoloissa syömässä
ja joutunut toteamaan, että mun viimeinen päivä täällä on tänään!
Não, en tiedä olenko vielä valmis lähtemään.
 

 
Olen viettänyt Sorocabassa superhienoa aikaa...
tutustunut moniin uusiin huipputyyppeihin,
omaksunut tapoja brasilialaisesta kulttuurista,
oppinut vähän kieltä,
kokenut älyttömiä elämyksiä,
nähnyt paljon erilaisia paikkoja vuoristoista loputtomille rannoille,
kymmenenkaistaisilta teiltä, kaupungin sykkeestä aina pieniin maalaiskyliin
sekä faveloista vauraammille alueille.
 
 
Samalla olen (ihan vähän) kasvanut henkisesti ja tajunnut, kuinka mun pitää olla joka päivä kiitollisempi, ja arvostaa enemmän sitä mitä mulla ja mun ympärillä on.
Iloita pienestä, riemuita ystävistä,
kunnioittaa enemmän äitiä, isää, siskoa ja veljeä,
ylipäätään muita ihmisiä,
arvostaa terveyttä.
Kaikilla ei ole asiat yhtä hyvin kuin mulla. 
 
 
 Joka tapauksessa, mun eloni Sorocabassa alkaa (tällä erää) olemaan tässä.
Unien jälkeen suunnataan autolla kohti Sao Pauloa ja lentokenttää. niiiiisk.
 
 
Pitemmittä puheitta & ilman kyyneliä;
Maailman suurin kiitos kaikille, jotka mahdollistivat tämän matkan
Lapin matkailuopisto/ Levi-instituutti,
erityisesti kiitokset avusta ja neuvoista Päiville ja Janille,
Sorocabasta Monções -matkatoimisto,
erityiskiitokset Camilalle ja Marcelolle kun huolitte minut,
Tropical Grill, koska ne ruuat (tänne saavun viimeiselle ehtoolliselleni),
Itararésta Claudialle, Eduardolle & pikku-Felipelle,
osoititte kuinka tuntemattomista voi hetkessä tulla tärkeitä,
sekä suurimmat superkiitokset Isälle,
jolle olen ikuisesti kiitollinen tästä jaksosta mun elämässä. Kiitos!
Kiitän myös kaikkia jotka ovat blogia jaksaneet edes vilkaista..
vaikka kirjoittaja itse olisi voinut toimia aktiivisemminkin,
kiitos & kumarrus.
 
Ikävä tulee, mutta onneksi aina voi tulla takaisin!
 
 
-Sara
 


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti